Betalen

Wat voor betaalmethoden bieden jullie?

Wij bieden de volgende betaalmethoden: 

Tabel Betaalmethoden | NOOX City Kids

Maak je liever het geld zelf naar ons over? Neem dan even contact met ons op.

Is het betaalproces veilig?

Wij nemen alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie wij gegevens doorgeven, jouw gegevens voldoende beschermen. Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert, wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.

Verzenden

Wat kost het om iets te verzenden?

Zie onderstaande lijst: 

Tabel Verzendkosten | NOOX City Kids

Staat jouw land niet op de lijst? Stuur ons dan even een mailtje: info@nooxcitykids.nl. Wij versturen onze pakketten over de hele wereld!

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling er is?

Zie onderstaande tabel:

Tabel Verzendtijden | NOOX City Kids

Heb jij jouw bestelling niet binnen het aantal werkdagen volgens bovenstaand schema ontvangen? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dat geval even contact met ons op.

 

TIP: Tijdens het bestelproces kun je ook een bezorgmoment selecteren, zodat je zeker weet dat je pakje aankomt wanneer je thuis bent. Een andere optie is om te kiezen voor bezorging op een afhaalpunt van onze partner PostNL. Wil je weten waar deze zich bevinden? Kijk dan op https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Jazeker. Tijdens het bestelproces kun je een bezorgmoment selecteren, zodat je zeker weet dat je pakje aankomt wanneer je thuis bent.

 

Een andere optie is om te kiezen voor bezorging op een afhaalpunt van onze partner PostNL. Wil je weten waar deze zich bevinden? Kijk dan op https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?

Onze partner PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag, behalve op feestdagen. Heb je je bestelling met spoed nodig? Neem dan even contact met ons op.

Mijn pakketje is niet aangekomen; wat moet ik doen?

Nadat wij jouw bestelling hebben aangeboden bij een servicepunt van onze partner PostNL ontvang je een email met Track & Trace code. Via deze code kun je op de hoogte blijven van je verzending.

 

Heb je geen email met Track & Trace code ontvangen of is het niet duidelijk waar je bestelling is gebleven? Wat vervelend; dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dit geval even contact met ons op.

Hoe kan ik mijn order tracken?

Nadat wij jouw bestelling hebben aangeboden bij een servicepunt van onze partner PostNL ontvang je een email met Track & Trace code. Via deze code kun je op de hoogte blijven van je verzending.

 

Heb je geen email met Track & Trace code ontvangen of is het niet duidelijk waar je bestelling is gebleven? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dit geval even contact met ons op.

Overige vragen

Kan mijn bestelling als een cadeautje worden ingepakt?

Zeker! Wij vinden het ontzettend leuk om jouw pakketje feestelijk in te pakken. In de comments in het afrekengedeelte kun je aangeven dat je je bestelling graag ingepakt wilt hebben en of het een geboortegeschenk (j/m) of een cadeautje is (j/m).

 

Heb je speciale wensen, stuur dan even een mailtje naar kristi@nooxcitykids.nl.

 

Het cadeau wordt zonder factuur naar bezorgadressen binnen de EU verzonden. Vanwege douanerestricties moeten wij een factuur bij alle bestellingen buiten de EU sluiten. De factuur wordt in een envelop buiten de cadeauverpakking meegeleverd.

Ik heb een andere vraag

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag, neem dan even contact met ons op.